1e Plataan KennisQuiz: Een avond vol kennis en plezier

Donderdag 27 juni 2024, van 20:00 tot 22:00 | Vlaardingen Centrum

Kosten: € 2,50 voor leden en € 5,00 voor niet-leden

Ben jij klaar voor een avond vol plezier, uitdagingen en gezelligheid? Schrijf je dan in voor onze Algemene Kennisquiz, waarbij we jouw hersenen aan het werk zetten onder het genot van een drankje!

Test je kennis op diverse onderwerpen, van mode tot muziek, van kunst tot wetenschap en van lifestyle tot flora en fauna. Het zal qua vragen meer 'Twee voor Twaalf' dan 'Beat the Champions' zijn. Anders dan bij 'Twee voor Twaalf' wordt er hier echter niets opgezocht.

Onze quizmaster is John van Maris, een quizzer in hart en nieren en winnaar van diverse spelshows, waaronder 1 tegen 100. John staat garant voor vragen van kwaliteit en originaliteit.

Organiseer een team van maximaal 4 personen en ga de strijd aan met andere teams. Geen team? Geen probleem. Schrijf je individueel in en wij vormen ter plekke teams, zodat niemand hoeft toe te kijken

Je kunt er geen koelkast of een reis naar de Malediven mee winnen, maar we hebben wel wat prijsjes. Dus zet je beste beentje voor en ga voor de overwinning, maar het belangrijkste is natuurlijk het plezier en de gezelligheid.

wanneer: donderdag 27 juni 2024
kosten: € 2,50 voor leden en € 5,00 voor niet-leden

Meld je aan via de knop hieronder.

Lukt het kopen van een kaartje niet, mail dan naar cdrescher@debibliotheekdeplataan.nl