Interactieve lezing: 'Familie doet ertoe' door Yvonne Ligtvoet

Donderdag 19 september 2024, van 19:30 tot 21:30 | Vlaardingen Centrum

Kosten: gratis na aanmelden

Familie kun je niet kiezen, die krijg je. Daar hoef je niets voor te doen en je kunt je er ook niet van ontdoen. Al vertrek je naar het einde van de wereld dit systeem van herkomst reist onbewust en onzichtbaar met je mee. Sterker nog: het heeft invloed op jouw levensvreugde en gezondheid. Veel meer dan je vermoedt!

‌‌In de interactieve lezing ‘Familie doet ertoe’ neemt Yvonne Ligtvoet je mee in de boeiende werking van familiesystemen en hoe we hier zichtbaar en onzichtbaar mee verbonden zijn. Ze vertelt je over familiepatronen, familiedynamiek en familiegeschiedenissen en hoe deze je dagelijks beïnvloeden in je gedrag en je bezigheden.

‌Ook ontdek je de positieve werking van systemisch onderzoek, o.a. familieopstelling, op problemen en klachten waar je maar geen grip op krijgt. Hoe dit zorgt voor inzicht, rust en het laten wegvallen van spanning.

‌Ben je vaak gespannen, gestrest of onrustig? Loop je rond met levensvraagstukken waar je geen antwoord op kunt vinden? Of ben je nieuwsgierig naar de werking van familiesystemen en familieopstellingen?

‌Kom dan 19 september naar de bibliotheek en schuif gezellig aan bij deze interactieve lezing over familie.

‌‌Over Yvonne Ligtvoet

Vrijheid, rust, enthousiasme, zorgvuldigheid en ontwikkelen zijn enkele waarden die passen bij Yvonne Ligtvoet. Ze heeft vele opleidingen, cursussen en trainingen gevolgd ter verrijking van haar professionele en persoonlijke ontwikkeling. Yvonne heeft 20 jaar gewerkt als leerkracht in het basisonderwijs. In 2018 is ze haar eigen bedrijf gestart: Ynsight. Met Ynsight wil Yvonne door inzicht en bewustwording een bijdrage leveren aan vreugdevollere relaties en meer verdraagzaamheid in de wereld. Dit begint voor haar bij het individu en van binnenuit. Naast haar werk als systemisch opsteller/coach is Yvonne als leesconsulent verbonden aan de bibliotheek en bevordert ze het leesplezier op basisscholen.

wanneer: donderdag 19 september 2024
kosten: gratis na aanmelden

Meld je aan via de knop hieronder, per mail (info@debibliotheekdeplataan.nl) of telefonisch via 085-0436741.