Workshop Handlettering

Donderdag 11 januari 2024, van 10:00 tot 12:00 | Vlaardingen Centrum

Kosten: Gratis na aanmelden

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

boek

Handletteren is het tekenen van letters. Het lijkt een beetje op kalligrafie, maar bij handletteren teken je de letters. Kalligraferen doe je in één keer met speciale pen.

Handletteren kan je eigenlijk met van alles doen. Hoewel het aangeraden wordt om met een speciale pen of stift te doen.

Als je het een beetje onder de knie hebt kan je er prachtig geschreven teksten mee maken, zoals gedichten op ramen. Hoe leuk is het om ook weer eens creatief bezig te zijn?! Handlettering is dan ook helemaal hot.

De Bibliotheek de Plataan biedt deze workshop aan voor iedereen die ons voorafgaand aan de ‘Week van de Poëzie’ wil helpen met het mooi aanbrengen van de zo genoemde weesgedichten op ramen in Vlaardingen en Maassluis. Meer informatie over het project weesgedichten vind je op www.weesgedichten.nl/

Houd je van gedichten en wil je creatief bezig zijn? Kom dan donderdag 11 januari van 10 tot 12 uur naar de Bibliotheek de Plataan Vlaardingen Centrum en leer handletteren. De workshop is gratis. Meld je aan via onderstaande knop.

Datum: donderdag 11 januari 2024
Tijd: 10:00-12:00 uur