NBD Biblion Gouden Strop Thrillertour 2024

Vrijdag 4 oktober 2024, van 19:30 tot 21:30 | Maassluis

Kosten: € 5,00

Twee befaamde thrillerschrijvers komen naar de Bibliotheek de Plataan in Maassluis in het kader van de Gouden Strop Thrillertour 2024. Een avond gevuld met spanning en sensatie: twee schrijvers van spannende boeken zijn die avond te gast.

Angelique Haak

Angelique Haak, met Afgeschreven genomineerd voor de Strop.
Nooit meer, had Sasja besloten. Maar wat als er levens van afhangen? Niet alleen een spannende thriller, maar ook een verhaal dat je raakt. Angelique heeft sowieso een reeks spannende hedendaagse thrillers op haar naam staan, die stuk voor stuk garant staan voor vele uren leesplezier.

John Kuipers

John Kuipers, met Musserts schaduw winnaar van de Gouden Strop 2023.
Musserts schaduw is het eerste boek van een serie die zich afspeelt tijdens de oorlogsjaren. Een intrigerend portret van de Haagse politie in de tweede wereld oorlog. Kuipers schrijft een in een schitterende mix van feiten en fictie, een prachtig sfeerbeeld en tijdsbeeld met een spannend plot. Het tweede deel De man in Westerbork komt in augustus uit.

De avond wordt gepresenteerd door de enthousiaste moderator Joyce Spijker. Joyce gaat ook met de schrijvers en het publiek in gesprek. Aansluitend is er ruimte om na te praten of je eigen boeken te laten signeren.

In het voorjaar konden alle bibliotheken in Nederland meedoen om de Gouden Strop Thrillertour in hun bibliotheek te krijgen. De Bibliotheek de Plataan Maassluis is geselecteerd als één van de tien bibliotheken om deze spannende avond te verzorgen voor liefhebbers van de (Nederlandse) thriller.

De Gouden Strop Thrillertour mede mogelijk wordt gemaakt door NBD Biblion en Stichting Gouden Strop.

wanneer: vrijdag 4 oktober 2024
locatie: de Bibliotheek de Plataan, vestiging Maassluis
adres: Uiverlaan 18, Maassluis
kosten: € 5,00

Meld je aan via de knop hieronder. Let op: je moet inloggen om een kaartje te kunnen kopen. Je kunt ook langskomen bij de balie in de Bibliotheek de Plataan Maassluis.