Foto expositie in de Bibliotheek Den Hoorn: “Libellen!”

Woensdag 16 oktober 2024 t/m dinsdag 31 december 2024 | Den Hoorn

Kosten: Gratis

Jeannemieke Hectors exposeert foto’s van libellen in de Bibliotheek Den Hoorn

Libellen!

Van de lente tot diep in de herfst zie je ze: klein, groter, grootst, zittend op de uitkijk tot jagend en etend in de lucht. Kleurrijk, spannend en zeer wendbaar: libellen!

Al sinds jaar en dag is Jeannemieke Hectors gefascineerd door deze mooie insecten: “Als ik in de natuur dwaal, ben ik altijd op libellenjacht. Mijn wens is om alle in Nederland levende soorten libellen te “verzamelen”. Met dat verzamelen ben ik ook op een missie: om mensen te laten zien welke prachtige dieren en natuur we in Nederland hebben. Je hoeft niet naar verre oorden om te kunnen genieten van de natuur. Loop gewoon de deur uit, kijk goed om je heen en geniet!”

In deze expositie zie je verschillende libellen van Nederland, gefotografeerd in het Kerkpolder, in Noord-Brabant, Limburg en in Drenthe.

Meer informatie: www.jeannemiekehectors.nl

Datum: t/m december 2024