Ontdek wat je allemaal kan

Leer, ontmoet, doe, lees en vraag in de Bibliotheek

Heb je de leuke filmpjes al gezien op tv en de socials?

Ontdek wat je allemaal kan in de Bibliotheek de Plataan!

Ontdek...

Wat kom jij maken?

Kom je naar onze Maakplaats? We hebben veel verschillende soorten activiteiten op verschillende vestigingen. Ontdek wat je allemaal kan!

Bekijk de Maakplaats-activiteiten

Theorie-examen oefenen?

Bij de Bibliotheek vind je een schat aan digitale cursussen en trainingen. Aan de slag met je theorie voor auto, motor en bromfiets? Dat kan gewoon.

Theorieles verkeer

Online handiger worden

Tegenwoordig kun je van alles regelen via internet. Ook contact met de overheid gaat steeds vaker digitaal. Veel mensen vinden dit lastig.Kun je wel wat hulp gebruiken of ken je iemand die hulp nodig heeft?

Kom langs in de Bibliotheek en ontdek wat je allemaal kan. Bij het IDO (Informatiepunt Digitale Overheid) denken we met je mee en geven je informatie zodat je verder kunt.

IDO-spreekuren

Computerles

Belastingspreekuur

Heb je even een zetje in de rug nodig, iemand die met je meekijkt, een cursus? Of wil je voor je belastingaangifte alleen even gebruik maken van een computer of printer? Dat kan allemaal in de bieb!

Bekijk alle mogelijkheden

Online cursusaanbod

Via de Bibliotheek kan je nog veel meer cursussen ontdekken:

Bekijk het overzicht hier